Kaip mesti svorį binguojant. 7 būdai, kaip bėgiojant atsikratyti nereikalingų kilogramų

Svorio (antsvorio) metimas bėgiojant

2. Atlikite intervalines treniruotes

Kontraindikacijos Prieš kelis dešimtmečius lengvas bėgiojimas buvo laikomas panacėja nuo visų ligų. Šiandien šios sporto šakos populiarumas šiek tiek išblėso, tačiau veltui — sako treneriai ir gydytojai.

Viskas labai paprasta. Tereikia susidėlioti savo mintis ir toliau jau ridentis nuo nuokalnės. Trumputė įžanga apie mano svorio kitimą Atvykęs į UK svėriau 73 kg.

Reguliarūs bėgiojimo pratimai padės ne tik sustiprinti imunitetą, padidinti raumenų tonusą, bet ir atsikratyti erzinančių svarų. Tada išsiaiškinkite, ar bėgimas padeda numesti svorio, kiek laiko reikėtų kaip mesti svorį binguojant, kur geriau vesti užsiėmimus ir kiek kalorijų bus išleista bėgimui.

riebalų nuostolių pav 100 geriausių patarimų, kaip numesti svorio

Ar įmanoma numesti svorio bėgiojant? Tai nereiškia, kad bėgimas ir svorio metimas yra dvi neatsiejamos dalys. Galite numesti papildomų svarų, užsiimdami bet kokiu aktyviu sportu, tačiau tai nereiškia, kad bėgiojimas neatneš jokio kodėl mes ne mesti svorį. Lengvas bėgimas ryte, bėgimas vietoje ar nelygiu reljefu padidina energijos sąnaudas, pagreitina medžiagų apykaitą, dėl kurios sudeginamos kalorijos.

Be to, bėgiodami galite įtempti klubus, sustiprinti veršelius, pašalinti skrandį, padaryti sėdmenis elastingus. Kokie raumenys dirba Numesti 30 svarų kūno riebalų vienu metu dalyvaus kelios raumenų grupės, įskaitant apatinę, viršutinę spaudą ir bicepsą.

  1. Svorio metonidazolas
  2. Save0 Tweet 0 Ieškote būdų, kaip numesti 5 kilogramus svorio be jokių griežtų dietų ir badavimų?

Paskutinės dvi raumenų poros gali neveikti taip aktyviai kaip klubas, tačiau laikui bėgant riebalų sankaupos pastebimai sumažės. Kalbant apie aktyviai dirbančius raumenis bėgiojant, jie apima: Šlaunies raumenys. Šlaunies gale yra keturi susipynę ryšuliai. Jie atsakingi už sklandų kelių lenkimą-pratęsimą. Padeda kūnui išlaikyti pusiausvyrą, yra atsakingas už klubų plotį ir formą. Jie yra priešais klubo sąnarį ir yra atsakingi už kelio judėjimą, teisingai paskirsto sąnarių apkrovą einant ar bėgiojant.

Nuorodos kopijavimas

Ikrai Įsikūręs pačioje kojų apačioje, veikia kaip amortizatorius bėgiojant ir stabilizuoja slėgį einant. Kiek kalorijų sudeginama Ar bėgimas padės numesti svorio? Atsakymas yra taip. Kitas dalykas yra tai, kad priklausomai nuo medžiagų apykaitos, kiekvieno kilogramo praradimas vyksta skirtingai. Pavyzdžiui, žmonės, kurių metabolizmas lėtas, išleis mažiau kalorijų nei tie, kurių medžiagų apykaita yra pagreitinta.

Be to, nereikėtų pamiršti treniruočių intensyvumo: jei planuojate bėgioti norėdami numesti kaip mesti svorį binguojant, būkite pasirengę už tai, kad per valandą treniruotės išleidžiate — kcal; greitas bėgimas nedideliais atstumais reikalauja dar daugiau energijos atsargų — — kcal; norint numesti svorio bėgiojant nelygiu reljefu, per valandą reikia išleisti nuo iki kcal; intervalinis bėgimas bus efektyvus, jei vidutinis atliekų per valandą kiekis yra — kcal.

Kaip bėgti Daugelis žmonių mano, kad galite tiesiog išlipti iš sofos ir bėgti, tačiau viskas kaip mesti svorį binguojant šiek tiek sudėtingiau. Net toks paprastas pratimas gali sukelti daug problemų, jei atlikdami klaidą padarysite klaidų.

pleiskanojimo režimas svorio netekimas ar numesiu svorio darydamas t25

Kad lieknos figūros ir sveiko kūno siekimas nesukeltų liūdnų pasekmių prieš pradedant svorio metimo treniruotes, turite atkreipti dėmesį į šiuos dalykus: Sportinė avalynė ir apranga. Norėdami kaip mesti svorį binguojant buvo patogu, labai svarbu pasirinkti tinkamus batus.

Verta paskaityti

Tai turėtų būti specialūs sportbačiai su amortizuojančiu kulnu. Drabužius geriau nusipirkti iš natūralių audinių. Pradiniame mokymo etape tinka išmanusis telefonas su programa nuvažiuotų kilometrų ir maršruto suskaičiavimui. Ateityje geriau įsigyti profesionalių prietaisų, kurie kontroliuos jūsų širdies ritmą, bėgimo greitį ir kitus rodiklius. Ši treniruočių dalis yra ypač svarbi pradedantiesiems.

1. Padidinkite bėgiojimo atstumą

Bėgti galite tik ant gerai įšildytų raumenų ir gerai išvystytų sąnarių, kitaip galite užsidirbti dėl traumos. Tinkama mityba. Bėgimas nepadės numesti svorio, jei iškart po treniruotės viską sutrinsite bandelėmis, dešrelėmis, šokoladu, greitu maistu ar kitais kenksmingais produktais. Svarbu suvokti, kad jūsų tikslas nėra bėgti maratoną, o numesti tuos papildomus kilogramus ir sudeginti riebalus. Pasirinkite saikingą bėgimo režimą ir išlaikykite tempą per visas varžybas.

Kada Galite nubėgti bet kuriuo paros metu, ir tai tiesa.

  • Kaip tinkamai naudoti lieknėjimo pluoštą Ar šėlimas padeda numesti svorio Save0 Tweet 0 Ieškote būdų, kaip numesti 5 kilogramus svorio be jokių griežtų dietų ir badavimų?
  • Tad visoms, kurios nori padailinti kūno linijas, siūlome 7 būdus, kaip numesti keletą kilogramų bėgiojant!
  • Kodėl bėgiojant?
  • Trenerio patarimai norintiems sulieknėti: pradėkite ne nuo bėgimo, o nuo mąstymo - DELFI Gyvenimas
  • Ar numesite svorio slaugant
  • Asmeninis treneris, mitybos konsultantas Mantas Panavas DELFI pasakoja, kad tokiems žmonėms netinka nei bėgiojimas, nei visos drastiškos priemonės: norint numesti daug svorioreikia palaipsniui keisti visą gyvenimo būdą, o svarbiausia pradėti nuo minčių ir mitybos įpročių.
  • Gyvatė numesti svorio
  • Nusistatykite tikslą, kuris būtų pasiekiamas Žmonės, kurie planuoja laikytis dietos, dažniausiai nusistato sau per didelius tikslus kalbant apie norimų numesti kilogramų skaičių, ir taip padaro vien todėl, kad ne itin gerai pažįsta savo kūną.

Rytinė treniruotė, jei tai nėra ilgas bėgimas, padeda pralinksminti, pabusti ir pradėti visus reikalingus procesus organizme. Bėgimas per parką prieš saulėlydį padės sumažinti stresą ir įtampą.

Tai pagerins medžiagų apykaitą ir padės sudeginti per dieną sukauptą kalorijų perteklių. Po tokios svorio metimo treniruotės jums bus lengviau užmigti, o ryte atsibusite geros nuotaikos. Kad ir kokį laiką pasirinksite bėgimui, svarbiausia yra visada išlaikyti nustatytą tempą.

Nereikėtų atidėti to, kas buvo suplanuota, jei gatvėje staigiai pablogės oras arba nebeliks kaip mesti svorį binguojant. Geriau pergudrauti save ir sportuoti namuose.

2 komentarai į “Kaip numečiau 3,8 kg per 2 savaites”

Tai leis jums išsiugdyti discipliną, o kūnas — priprasti prie nuolatinio streso ir prisijaukinti svorio metimą. Per didelis stresas dėl neplanuoto bėgiojimo gali sukelti visiškai priešingus rezultatus. Kiek Jei kaip mesti svorį binguojant tik pradedate mokytis bėgti su tikslu numesti svorio, neturėtumėte iškart bandyti bėgti didelį atstumą per trumpą laiką. Kūnui reikės šiek tiek laiko, kad būtų galima prisitaikyti prie to, kas vyksta. Patyrę treneriai pataria pradėti bėgti dėl svorio ne ilgiau kaip minučių vidutiniu tempu.

Tada palaipsniui didinkite tempą: po trijų dienų pridėkite dar 10 minučių, tada 15 ir pan. Jei treniruotės metu jaučiate nuovargį, raumenų skausmą ar sunku kvėpuoti, eikite į žingsnį. Kuris bėgimas yra efektyvesnis Yra žinoma, kad norint gauti energijos iš maisto, reikia gauti apie — kilokalorijų per dieną.

Be to, jei jūsų tikslas yra numesti svorio, tada vienam bėgimui turėsite sudeginti mažiausiai kcal ir tuo pačiu sumažinti dienos suvartojimą iki — kcal. Reikėtų nepamiršti, kad kitokio tipo bėgimas savaip paveiks riebalinį audinį. Intervalas Šis tipas yra efektyviausias norint numesti svorio.

Ar įmanoma numesti svorio bėgiojant?

Jos esmė ta, kad skirtingais atstumo etapais tempas keičiamas nuo intensyvaus iki vidutinio ar silpno. Tarpinis bėgimas su svorio metimu padeda sudeginti daugiau kalorijų nei bet koks kitas bėgiojimas. Jei norite nubrėžti figūrą, tokią kaip pasaulio pop žvaigždžių nuotraukoje, tada, be visa ko, turėsite sumažinti bendrą patiekalų kalorijų kiekį — kcal ir padidinti baltymų suvartojimą 1,8—2 gramais.

Su pertraukėliais bėgime geriau užsiimti ne kiekvieną dieną, o 1—2 kartus per savaitę, likusį laiką skirkite fitnesui ar kitoms treniruotėms. Dėl to, kad turėsite įveikti tam tikrus atstumus maršrutu, treniruočių trukmė bus sutrumpinta.

svorio netekimas šiaurės kalvų pa zonisamido svorio metimo mechanizmas

Pradedantiesiems treneriams patariama skirti 30—40 minučių per dieną intervaliniam bėgimui, o greitam greičiui skirti 20 minučių. Namie Imituoti bėgimą norint numesti svorio vienoje vietoje nėra taip gerai, kaip treniruotis su intervalais, tačiau tai vis tiek pravers. Jei oras prastas arba neturite laiko eiti į sporto salę, ši parinktis bus geriausias sprendimas.

Ar bėgimas padeda numesti svorio

Viskas, ko reikia: kvadratinis metras laisvos vietos ir patogūs drabužiai. Ant laiptų Jei jau įvaldėte intervalinį bėgimą svorio metimui, pabandykite apsunkinti užduotį ir eikite bėgti su kliūtimis. Jei netoliese nėra akmenuoto reljefo treniruotėms, paprasti laiptai bus gera alternatyva.

Svarbi informacija