Patarimai, kaip numesti svorio per 30- ies

100 geriausių patarimų, kaip numesti svorio

Ar tai reiškia, kad reikės valgyti tik termiškai neapdorotus produktus? Jokių gyvūninės kilmės produktų?

Ar man nebus leista apskritai nieko valgyti, tik gerti daržovių sultis ir vandenį su citrina? Jokiu būdu, tikina shape. Visų pirma, net ir pačių griežčiausių dietų laikomasi tik laikinai. Jos skirtos sutvarkyti mitybos režimą, produktų pasirinkimą ar net sveikatą.

Vis dėlto, laikantis šios dietos galima bus patenkinti ir saldaus ar pikantiško kaip numesti svorio per 30- ies potraukį. Kitaip tariant, susireguliuosite mitybą, bet didelių apribojimų nejausite. Šiame pasaulyje tobulų dalykų nebūna — nėra nei tobulų kūnų, nei tobulo darbo, nei tobulo gyvenimo — tad kodėl manome, kad turėtų egzistuoti kažkokia tobula dieta?

Didelė tikimybė, kad išbandę šį iššūkį, jūs suprasite, kad galite pasiekti bet kurį užsibrėžtą tikslą — sulieknėti, sustiprėti, geriau jaustis. Štai nuo ko reikėtų pradėti. Visų pirma, susipažinkite su švarios mitybos taisyklėmis. Svarbiausias tikslas yra valgyti daugiau neapdoroto maisto ir kuo mažiau greitojo, apdoroto maisto. Tai reiškia, jokio maisto iš šaldiklio — vien tik švieži kaip numesti svorio per 30- ies.

Kaip numesti svorio per 30- ies

Kiekvienai dienai numatyti lengvai suprantami patarimai — pavyzdžiui, ko reikėtų visiškai patarimai, kaip pasigaminti sveikesnius, šviežius patiekalus. Taip pat vieną dieną per savaitę bus galima atsipalaiduoti labiau bet ne visiškai ir šiek tiek pamaištauti.

Taigi, siūlome kaip numesti svorio per 30- ies parduotuvėje ir susipirkti produktus, kurių jums reikės ateinančioms iai dienų. Pateiksime pavyzdžių, kokius patiekalus ir užkandžius galite pasigaminti, kad jaustumėtės puikiai, gerai miegotumėte, kad oda taptų skaistesnė, nepūstų pilvo, o kūnas ir protas pasiruoštų geriausiems metams jūsų gyvenime.

Susitvarkykite šaldytuvą ir spinteles ©  Shutterstock Pirmas žingsnis siekiant praktiškai bet kokio tikslo yra atsikratyti visko, kas blaško, ir kas trukdo siekti užsibrėžto tikslo. Kalbant apie švarios mitybos dietą, visų pirma reikia apsišvarinti — išvalyti šaldytuvą ir maisto podėlį ar spinteles.

Atsikratykite šaldytų buritų ir perdirbtų pusfabrikačių su sūriu. Taip pat zefyrų ir karamelinių spragėsių. Net geležinės valios žmogus gali susvyruoti, po ilgos darbo dienos grįžęs namo ir šaldytuve radęs visą šitą gėrį.

Geriausia dieta: kaip lieknėti po ies - DELFI Gyvenimas Kaip numesti svorio per ies Tačiau žvelgdama į veidrodį moteris liūdnai pastebi, kad kiekvienais metais atsiranda vis daugiau nereikalingų kilogramų, besikaupiančių klubų ir talijos srityse.

Ištuštėjusį šaldytuvą užpildykite sveikais, neapdorotais, bet apetitą žadinančiais produktais. Nusistatykite dabartinius ir tolesnius tikslus Tikslų nusistatymas padeda išsiaiškinti priežastis, kodėl apskritai norite jų siekti.

Kodėl norite švariai maitintis? Ar per pastaruosius metus priaugote svorio? O gal gavote naują darbą ir stresą malšinate maistu? O gal visada jaučiatės pervargę?

Kaip sulieknėti? Mitai ir galimybės daiktadezes.

Gal daug sportuojate ir trūksta jėgų? Beje, pasak ekspertų, tokia strategija, kai matome visą paveikslą ir nepametame galutinio paskirties taško iš akių, gali padėti pasiekti bet kokio užsibrėžto tikslo. Susiplanuokite valgiaraštį Ar imtumėtės kelti sunkiausią svarmenį, visų pirma neapšilę?

Ko gero ne. Tokio paties požiūrio reikalauja ir dietos.

Pradėkite nuo valgiaraščio ir pirkinių sąrašo. Susiplanuokite, ką valgysite pusryčiams, pietums ir vakarienei, taip pat, kokius švarius ir sveikus užkandžius valgysite tarp valgių, nepamirškite ir sveiko deserto. Daugiau spalvų Atėjo laikas didesnei vaisių ir daržovių patarimai.

Nors įprastų spalvų ir rūšių vaisiai ir daržovės patenkina maistinių medžiagų ir skonių bei įvairovės poreikį, vis dėlto paragaukite kitokių nei įprasta spalvų daržovių — jose dar daugiau maistinių medžiagų. Pavyzdžiui, paragaukite violetinių morkų — galbūt jos taps nauju mėgstamiausiu jūsų patiekalu. Pasiruoškite užkandžių Valgiaraštis yra geras dalykas, bet kai ketvirtą valandą popiet užeina nenumaldomas noras suvalgyti sausainį su šokoladiniu riešutų kremu neapsimeskite, kad niekada taip nenusidėjoteverčiau turėti atsarginį planą.

Kadangi tai švarios mitybos iššūkis, nerekomenduojame valgyti šokoladinio kremo — jį pakeisti galite, pavyzdžiui, pjaustytu obuoliu su cinamonu ir riešutų sviestu arba daržovių lazdelėmis ir krekeriais su gvakamolės padažu. Atsisakykite perdirbto kelių plonas velemenyek Vaivorykštės spalvų dribsniai, dietinis gazuotas gėrimas, šokoladu glaistyti sausainiai — tokių produktų valgyti negalima, jie kenkia ne tik figūrai, bet ir sveikatai.

Turėkite omenyje, kad perdirbtas maistas ne tik toks, kuriame daug maistinių dažų ir cukraus — net ir sveikesnės alternatyvos, tokios kaip, pavyzdžiui, avinžirnių traškučiai ar dribsniai su vitaminais vis tiek yra perdirbtas maistas. Avinžirnių traškučiai neabejotinai yra geresnis pasirinkimas nei bulvių traškučiai, vis dėlto rekomenduojame vieną mėnesį apskritai vengti traškučių lentynų.

Pasimėgaukite mėgstamiausia kava Dievinate moką su baltuoju šokoladu? O gal karijų riešutų skonio latę su klevų sirupu?

Koks bebūtų jūsų mėgstamiausio nuodėmingo gėrimo pavadinimas — šiandien galite juo pasimėgauti. Nors įvairių skonių kavos gėrimuose paprastai būna nemažai cukraus, mes suprantame, kad jei esate pratę prie moliūgų pyrago prieskoniais gardintos latės su plakta grietinėle, paprasta kava su sojų pienu vargu ar ją atstos. Bent jau rinkitės liesą pieną, ir mažiausią gėrimo puodelį iš siūlomų, kad bendras kalorijų kiekis būtų kuo mažesnis nors dėl pieno produktų riebumo jaudintis neverta — žr.

Mėgaukitės šia diena ir džiaukitės gyvenimu. Maistą gaminkite — švari mityba nereiškia, kad maisto negalima termiškai apdoroti ©  Shutterstock Griežčiausiose švarios mitybos gairėse nurodoma, kad reikia valgyti kaip žaliavalgiai — termiškai neapdorotą maistą.

37 ir negali numesti svorio

Tačiau šio iššūkio metu tikrai nereikės visą mėnesį maitintis vien salotomis ir žaliaisiais kokteiliais. Maistą galima virti, troškinti, gaminti garuose, kepti orkaitėje.

Kaip sulieknėti? Mitai ir galimybės lcta. Straipsniai Patarimai, kaip numesti svorio per ies Po ies mūsų medžiagų apykaita sulėtėja. Kaip kovoti su šiuo nereikalingu svoriu? Pirmiausia reikia įvesti tvarką galvoje!

Svarbiausia, nevalgykite perdirbtų produktų, pusfabrikačių, stenkitės nekepti produktų keptuvėje. Šį norą galima puikiausiai numalšinti naminiais vaisių ir daržovių traškučiais. Pavyzdžiui, trumpai apkepkite orkaitėje pjaustytus, druska ir šlakeliu aliejaus pagardintus lapinius kopūstus.

Svarbu, ką dėsite ant viršaus. Taigi, vietoj storapadės picos su vištiena ir kumpiu, pasigaminkite patarimai picos pyragą su daržovėmis ir šviežiu rikotos sūriu. Galėsite mėgautis antra ir trečia porcija ir nepersivalgysite. Baltymų batonėlis Baltymų batonėliai kritikuojami dėl to, kad jų sudėtyje pilna produktų, kuriuos sunku net ištarti.

Taip pat dėl to, kad juose per daug kalorijų ir baltymų. Bet dabar galima įsigyti sveikų batonėlių, pagamintų be jokio pridėtinio cukraus ar saldėsių, tik iš natūralių riešutų ir džiovintų vaisių. Valgykite kaip vegetarai Nors norint maitintis švariai, nebūtina tapti vegetaru, vis dėlto augalinės mitybos nauda įrodyta moksliškai, tad sumažinę mėsos kiekį nepralošite.

Šį mėnesį bent vieną dieną per savaitę nevalgykite mėsos jei pastebite, kad be mėsos jaučiatės gerai, galite jos nevalgyti kelias dienas per savaitę.

Patarimai, kaip numesti svorio per 30- ies

Mėsą pakeiskite augaliniais, daug baltymų turinčiais produktais lęšiais, pupelėmis, avinžirniais ir pan. Sveikesni pusryčiai Norite subalansuotų pusryčių, bet ir reikia sunaudoti šaldytuve laikomas supjaustytas daržoves? Pasigaminkite itališką daržovių omletą — fritatą. Šio patiekalo neįmanoma sugadinti, nes jis gaminamas iš kaip numesti svorio per 30- ies produktų — kiaušinių ir bet kokių turimų daržovių pavyzdžiui, špinatų, svogūnų, raudonos saldžiosios paprikos ir pan.

kodėl mes neprarandame svorio

Skanu, sveika ir švaru. Siūlome pasigaminti lėtpuodyje, pavyzdžiui, skanų, sotų troškinį iš šviežių daržovių ir vištienos.

pasaulio riebalų degintojas

Ko gero jau atsirinkote skaniausias daržoves ir patiekalus gal tai lapinių kopūstų salotos arba traškučiai? Ko gero manote, kad reikėtų ir valgyti tik tuos patiekalus, kurie patinka.

Profilio svorio netekimas, ir toliau valgykite mėgstamus žalėsius, bet nebijokite jų maišyti su kitomis sodriai žaliomis daržovėmis — brokoliais, šparaginėmis pupelėmis, žaliaisiais žirneliais ir pan.

Visada rinkitės visagrūdžius produktus Jei vis dar nežinote, ką geriau rinktis — ar kvietinius, ar visagrūdžius gaminius, turėkite omenyje, kad geriausi yra visagrūdžiai produktai. Juose daug polifenolių ir antioksidantų, kurių perdirbtuose grūduose nebelieka.

Be to, jie ilgam suteikia sotumo kaip numesti svorio per 30- ies. Taigi, visagrūdės duonos sumuštinis su tokiais švariais produktais, kaip avokadas, pomidoras ir raudonasis svogūnas, yra sveikintinas pasirinkimas.

Nusiteikite mažinti alkoholio vartojimą Dauguma švarios mitybos programų griežtai draudžia vartoti alkoholį, tad metas būtų prie to pradėti numesti svarus pasverti. Geriausias pasirinkimas šį mėnesį būtų riebus fetos sūris ar kietas čederio sūris.

Paragaukite naujų rūšių vaisių ©  Shutterstock Nors ko gero jau atradote ir mėgstamiausią vaisių ar kelisvis dėlto parduotuvėje ar turguje ištirkite vaisių skyrių ir išbandykite ką nors naujo.

SVORIO METIMAS - 10 KLAIDŲ, KURIAS TU DARAI!

Jei kasdien valgote žalius obuolius, paragaukite kriaušių. Vitamino C normą užtikrinate valgydami apelsinus? Paragaukite mandarinų arba persimonų. Mandarinus patogu neštis užkandžiams, nes juos lengva nulupti.

Patikrinkite lėkštės turinį — ar mityba subalansuota. Kai sėdate pietauti ar vakarieniauti, įvertinkite, kiek maistinių medžiagų yra jūsų lėkštėje. Kiek joje baltymų, angliavandenių ir riebalų? Jei vienų medžiagų gerokai daugiau nei kitų pavyzdžiui, per daug greitai įsisavinamų angliavandenių, ir per mažai liesų baltymųtai gali atsiliepti cukraus kiekiui kraujyje ir energijos kiekiui. Suteikite gyvenimui saldumo Pripažinkime, visiškai atsisakyti pridėtinio cukraus gali būti nelengva, ypač smaližiams.

Nors cukraus perteklius kenkia sveikatai, visai atsisakyti saldaus skonio nebūtina. Pusryčių uogas su natūraliu jogurtu, tirštąjį kokteilį ar rytinę kavą galite pasiskaninti natūraliu saldikliu, pavyzdžiui, stevija. Svarbiausia nevartoti rafinuoto baltojo cukraus. Pakeiskite pusryčių patiekalų ingredientus ©  Shutterstock Švarios mitybos esmė paprasta ­ — valgomas paprastesnis maistas. Galima pradėti nuo pusryčių stalo. Vietoj perdirbtų pusryčių dribsnių su saldikliais ir riebalų degintojai kvapikliais, rinkitės skaldytas avižas — išsivirkite iš jų košę ir pagardinkite augaliniu pienu pvz.

Patarimai pat galite gardinti šviežiomis ar šaldytomis uogomis, šviežiais ar džiovintais vaisiais. Pasimėgaukite dubeniu makaronų Kaip numesti kaip numesti svorio per 30- ies per 30- ies švari mityba nėra smagi?

Svarbi informacija