Pilvo riebalų deginimo rutina

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Stiprinti savo kūną Video: Išbandžiau ir aš: namų gamybos receptas, kuris padės deginti pilvo riebalusKovo Jūs galite rasti savo paauglys kalbėti telefonu arba sėdi prie kompiuterio didžiąją laiko dalį, bet reguliariai mankštintis turėtų būti jūsų paauglių gyvenimo pilvo riebalų deginimo rutina.

pilvo riebalų deginimo rutina

Paaugliai turėtų gauti aerobinių pratybų ir jėgos mokymų derinį; kiekviena fizinio krūvio forma atlieka riebalų deginimą. Ši pratybų forma suteikia daug kitų privalumų, įskaitant stipresnės širdies ir kraujagyslių sistemos kūrimą.

pilvo riebalų deginimo rutina

Aerobinių pratimų, kuriuos jūsų paauglys gali priimti, pavyzdžiai yra bėgiojimas, plaukimas, dviračiai, šokinėjimas, šokis, čiuožimas ir treniruoklių naudojimas, pavyzdžiui, irklavimo mašina ir elipsinė treneris.

Paprašykite jų pasirinkti fizinę veiklą, kurią jie norėtų daryti, kad jie laikytųsi savo tinkamumo rutinos. Paaugliai idealiai turėtų kasdien aerobikos pratybų valandą. Stiprinti savo kūną Nors jūsų paauglys gali nebūti kultūrizmo siekiais, mažiausiai trys stiprumo treniruotės per savaitę yra svarbios visai sveikatai.

pilvo riebalų deginimo rutina

Tomis dienomis, kai atlieka šiuos pratimus, jie gali suskaičiuoti į savo dienos 60 minučių tikslą. Stiprumo mokymas prisideda prie riebalų nuostolių, nes ši pratimo forma skatina medžiagų apykaitą.

Stiprumo treniruotės galėtų apimti laisvo svorio pratimus, atliekamus namuose ar sporto salėje, ir kūno masės treniruotes, kurios ypač idealiai tinka namuose naudojamoms treniruotėms.

pilvo riebalų deginimo rutina

Laisvojo svorio pratimų pavyzdžiai yra styginių garbanos ir hantelio staliniai presai, o gniūžtės, stumdymas ir sutraiškos - tai veiksmingi kūno svorio pratimai. Populiarios Kategorijos.

pilvo riebalų deginimo rutina

Svarbi informacija