Svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus,

svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus

O kai valgome cukrų iš natūralaus šaltinio, tarkim, vaisių - gautas cukrus patenka svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus mūsų kraujotaką lėtai ir neturi kenkti sveikatai.

Skubantiems

Jei valgome sausainį, kuriame yra rafinuoto cukraus - į kraują jis patenka žaibiškai, tai lemia greitą insulino svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus, o su laiku tokie staigūs insulino išsiskyrimai priveda prie rimtų susirgimų.

Tai gi, kyla klausimas ar įmanoma mityba be perdirbto cukraus? Žinoma, maitintis taip, kad racione nebūtų perdirbto cukraus įmanoma ir tai visai nesudėtinga. Tai galite pasiekti su 7 žingsniais link mitybos be pridėtinio cukraus. Perkant bet kokį produktą, nesvarbu ar gėrimą, ar kruopas, ar kažkokią gatavą produkciją - paskaitykite informacinį lapelį apie maistinę vertę.

Garantuoju, perskaitę etiketes svorio netekimas priklausomybė nuo cukraus pamatę didelį cukraus kiekį sudėtyje dar gerai pagalvosite ar Jums išties to produkto reikia. Ir nesvarbu ar ten parašyta, kad cukrus gautas iš kukurūzų sirupo, ar kad tai rudasis cukrus, ar cukrus iš ekologiškų cukranendrių.

Angliavandenių turtingas maistas

Nepaisant gražesnio ar įdomesnio pavadinimo, tai vis dar tas pats rafinuotas cukrus. Valgykite natūralius vaisius. Kaip jau minėjau anksčiau, cukrus egzistuoja ir kaip sveikas maisto produktas, kai jis gaunamas iš pupelių, daržovių ir vaisių. Cukrus suteikia mums energijos, tereikia produktus įtraukti į subalansuotą mitybą ir sveikata iš to gaus tik naudą.

Nuorodos kopijavimas

Saldikliai ir jų atsisakymas. Daugelis žmonių mėgindami atsisakyti cukraus į pagalbą pasitelkia saldiklius.

Cukrus VS riebalai

Deja, bet daugelis mano, kad šie saldikliai, žymimi nuliu kalorijų yra "saugūs" mitybos racione. Taip, juose nėra kalorijų, tačiau dėl to jie neturi ir jokios maistinės vertės, todėl jūsų organizmui to nepakaks, jis reikalaus saldumo, tačiau su juo gauti ir kalorijas, kurias turi virškinti saldumo gavę išsiskyrę fermentai.

„Greitas“ ir „lėtas“ angliavandeniai

Taigi, dirbtiniai saldikliai gali padidinti potraukį cukrui ir angliavandeniams. Taip, stevia kaip augalas natūraliai yra labai saldus ir praktiškai neturintis kalorijų, tačiau tie stevijos ekstraktai ar milteliai, kuriuos galite įsigyti parduotuvėse - turi labai mažai ką bendro su originaliu augalu.

  • Riebalų deginimas pabusti
  • Dietologė papasakojo, kokie pokyčiai įvyksta organizme, atsisakius cukraus
  • Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau.
  • Sveika ir gardu - gyvenimo būdas su dietiste Indre Trusove Ach, tas mylimas cukrus

Deja, šis cukraus pakaitalas taip pat prisideda prie priklausomybės cukrui vystymosi. Kalčiausio produkto suradimas ir jo atsisakymas. Mes visi esame mėgėjai kažkurio produktų, kuriame gausu cukraus.

grynumo svorio netekimas

Vienam patinka šokoladai, kitam gazuoti gėrimai, trečiam vartotojui patinka vaisiniai jogurtai ir t. Tikėtina, tai tik vienas kaltininkas, kuriame gausu pridėtinio cukraus.

Nuo ankstyvos vaikystės žmonėms bet kokie saldumynai tortai, ledai, saldainiai, šokoladas, sultys, saldi arbata ir pan.

Taip pat tikėtina, tai vienas kaltininkas, kuris nė nepagalvojus gali trukdyti sveikiau gyventi. Apie ką pirmiausia pagalvojote ir ko suvartojate daugiausiai iš minėtų prduktų, to pradžiai pasistenkite bent jau rečiau nusipirkti, o po to jau ir retinti to produkto vartojimo dažnumą.

Angliavandenių kiekis laikomas aukštu nuo 40 iki 60 g g šiuose produktuose: nesmulkinta nerauginta duona; džiovinti žirniai ir švieži žali žirniai, kukurūzai; raudonosios pupelės, rožinės, baltos ir visi ankštiniai. Didžiausias angliavandenių kiekis nuo 65 g g produkto pastebimas tokiuose maisto produktuose kaip: karamelės, pieno šokoladas, saldainiai ir kiti saldumynai; cukrus, vienkartinis cukrus, saldainiai; sausainiai, pyragaičiai, pyragaičiai, saldūs pyragai ir kiti pyragaičiai, saldūs džiūvėsiai; džiovinti vaisiai - slyvos, džiovintos abrikosai, razinos, datos; natūralus medus; makaronai; grikiai, ryžiai, perlų miežiai, soros, avižos ir kiti grūdai. Kaip matyti iš šio sąrašo, didelių angliavandenių maisto produktų kategorija apima ne tik nesveikus saldainius, kurie nesukelia nieko, bet svorio, bet taip pat labai sveikus džiovintus vaisius ir medų bei košė, kurie yra būtini sveikai mitybai.

Nepirkite cukraus. Jei neturėsite jo namuose, tai ir gerdami kavą ar arbatą neturėsite kuo pasaldinti gėrimą ir, natūralu, nesaldinsite. Patarimas "nepirkite cukraus" yra platesnis, nei galėjo pasirodyti, nepirkite cukraus reiškia: nepirkti sausainių, batonėlių, saldžių grūdų, sausų pusryčių, paruoštų užpilamų košių, saldainių, sirupų, uogienių, džemų net ir sulčių.

Pastaba dėl vaisių sulčių. Dar būtų gerai, jei perkamos sultys tikrai būtų pagamintos iš natūralių vaisių, tačiau net ir natūralias sultis reikia riboti, dozuoti.

Reader Interactions

Nes jose per daug natūralaus vaisių cukraus. Viršuje taip pat minėjau, kad gaunamą cukrų iš natūralių vaisių taip pat būtina dozuoti, vartoti subalansuotai. Jei gerti sultis - verčiau spaustas iš daržovių, taip gausite mažesnę cukraus koncentraciją ir daugiau skaidulų, o už viską geriau kai norisi atsigaivinti - gerti vandenį, tuo tarpu vaisius derėtų valgyti grynus.

  • Lieknėjimas Nr1
  • 20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai - DELFI FIT
  • Tiesiog išsirink sau patinkančią ir naudokis į sveikatą!
  • Dietologė atskleidė, kaip cukraus atsisakymas pagerina sveikatą, padeda pasiekti geresnių sporto rezultatų ir netgi pagerina darbingumą.

Mūsų skrandžio tūris tiek nesutalpintų vaisių, kiek reikėtų suvalgyti, kad gauti tiek cukraus, kiek vaisių cukraus būtų pakuotėje sulčių. Šio įpročio keitimas gali būti labai sunkus dalykas, ypač kai, tikriausiai, metų metus buvote priklausomas nuo rafinuotų angliavandenių.

sildenafilio riebalų nuostoliai

Tačiau niekas nesako, kad pokyčiai turi įvykti iš karto. Pamažu, su kiekviena diena, vis mažiau ir mažiau valgykite saldžiai, o praėjus kelioms savaitėms nustebsite, kad nebegalėsite taip saldžiai maitintis ar gerti arbatą kaip anksčiau tai darydavote. Kaip realizuoti patarimus.

limfinis kūno tipas numeta svorio

Nustoti manyti, kad be cukraus jūs neištversite, kad gimėte būti smaližiumi, nustoti abejoti savimi, negailėti savęs ir nemanyti, kad save baudžiate neduodami suvalgyti saldainio ir t.

Vėliau nustebsite kiek daug gausite dėl to, kad kažkada pradėjote nuo vieno vienintelio saldainio atsisakymo.

Main navigation

Kai užsinorėsite saldaus - valgykite vaisius. Kuo toliau - tuo labiau imsite pasitikėti savimi ir kiti pasirinkimai bus atliekami vis lengviau ir lengviau. Galų gale, išmoksite gaminti sveikus saldumynus, kaip pavyzdžiui, vaisių ledus be jokio pridėtinio cukraus, o svarbiausia, sumažinsite nutukimo, diabeto, vėžio, širdies ligų ir depresijos susirgimo rizika.

Bet jeigu svarstėte išbandyti sulčių dietą, pasninkavimą ar išsivalyti organizmą kokiu kitu būdu, veikiausiai žinote, kad drastiškas vieno ar kito produkto atsisakymas ar radikalus lieknėjimo ar organizmo valymo būdas nėra efektyvus ilgalaikis metodas. Iš tiesų, tokia detoksikacija gali sukelti ir tikrai nemalonių pojūčių, pavyzdžiui, nuovargį, svaigulį ar staigiai sumažinti cukraus kiekį kraujyje.

Nuorodos kopijavimas 7 žingsniai į gyvenimą be cukraus Nuoroda nukopijuota Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.

Svarbi informacija