Svorio polipai

svorio polipai

Kolorektalinis vėžys Kaip galima sumažinti riziką susirgti kolorektaliu svorio polipai Svarbiausia - sveika mityba, kasdieninė mankšta ir sveikatos tikrinimai.

svorio polipai

Nustatyta, kad esu nutukęs, kaip numesti svorio maisto racione vyrauja daug skaidulų turintis maistas, tai efektyviai apsaugo nuo kolorektalinio vėžio. Atlikti moksliniai tyrimai teigia, kad raudonos mėsos, apdorotos perdirbtos mėsos, riebalų alkoholio vartojimo ribojimas ar vengimas taip pat patikimai mažina kolorektalinio vėžio riziką.

Fizinis aktyvumas, normalus kūno svorio palaikymas ir tabako nerūkymas taip pat padeda sumažinti riziką susirgti šia liga. Tokias rekomendacijas teikia vėžio ligos ir profilaktikos galimybes tyrinėjančios mokslo įstaigos.

Juozas Ruolia. Krūties vėžys 2018-03-04

Mityba ir kolorektalinis vėžys — koks ryšys? Mokslininkai teigia, kad mityba ir fizinis aktyvumas yra svarbiausi išoriniai veiksniai, turintys įtakos kolorektaliniam vėžiui išsivystyti.

Polipai – gąsdinanti diagnozė: daktaras Unikauskas patarė, ką daryti, kad jų neatsirastų

Augalinė daržovių, vaisių, rupaus malimo grūdų produktų ir pupų dieta ypač mažina kolorektalinio vėžio riziką. Kitą vertus, jei mitybos racione didelę dalį sudaro raudona mėsa, perdirbta mėsa ir riebalai, vėžio rizika didėja.

Daržovėse, vaisiuose, nemaltuose grūduose ir pupose gausų priešvėžinių fitocheminių medžiagų, vitaminų ir augalinių skaidulų.

  • Ekspertai pastebi, kad dėl karantino žmonės vangiau tikrinasi dėl kitų ligų ir ragina neapleisti vėžio profilaktikos, nes kitu atveju sunki liga gali užklupti iš pasalų.
  • Polipai – gąsdinanti diagnozė: daktaras Unikauskas patarė, ką daryti, kad jų neatsirastų - LRT

Fitocheminės medžiagos tokios, kaip fenoliniai antioksidantai, yra natūralūs augalinio maisto elementai, kurie saugo ląstelių DNR dezoksiribonukleininę rūgštį nuo pažeidimų. Augaliniame maiste aptinkama tūkstančiai skirtingų fitocheminių medžiagų. Manoma, kad jos veikdamos kartu su vitaminais ir mineralinėmis medžiagomis, padeda sumažinti vėžio riziką.

Virškinamojo trakto navikai Kaip  veikia  virškinimo  sistema? Kai  valgome ir gerai sukramtome maistą taip pat ir gėrimai ,jis keliauja stemple žemyn į skrandį čia susimaišo su skrandžio sultimis ir mažomis svorio polipai slenka plonąja žarna žemyn. Viršutinėje plonosios žarnos  dalyje įsisavinami angliavandeniai,  baltymai ir riebalai ,taip pat mineralai ir vitaminai, kurie patenka į kraują. Likęs nesuvirškintas maistas ,ypač augalinės skaidulos, susimaišiusios su virškinimo sultimis iš plonosios žarnoskasos ir tulžies ,keliauja į storąją žarną.

Žinoma, kad riebalams virškinti organizmas gamina daug tulžies rūgščių, kurios didina vėžio riziką. Maistas, kuriame gausu augalinių skaidulų, mažina tiek tulžies rūgščių, tiek įvairių kancerogenų koncentraciją virškinamajame trakte.

Skaidulingas maistas, be to, aktyvina žarnų peristaltiką: žarnų turinys ir jame esantys kancerogenai pašalinami greičiau. Mityba ir gyvenimo būdas — svarbūs vėžio rizikos veiksniai, kuriuos galima kontroliuoti.

Pakeitę savo mitybos bei gyvenimo įpročius, galite pagerinti savo sveikatą ir sumažinti kolorektalinio vėžio svorio polipai. Rekomenduojama valgyti daugiau skaidulų turinčių daržovių ir vaisių, rupiai maltų grūdų ir pupų.

  • Kaip vystosi žarnyno vėžys?
  • Kolorektalinis vėžys - Nacionalinis vėžio institutas

Daržovės svorio polipai vaisiai turi daug priešvėžinių medžiagų bei augalinių skaidulų. Dietologai rekomenduoja kasdien suvalgyti g skaidulų per dieną.

Rupaus malimo grūdų produktuose, pupelėse ypač daug skaidulų: viena rupaus malimo kvietinių miltų duonos riekelė turi 2 g skaidulų, pusė puodelio pupų — 7 g.

Ir vis dėlto viskas ne taip paprasta — 10 proc. Polipai dažniausiai išauga gimdoje, skrandyje ar storojoje žarnoje. Pasak jo, kad polipai augtų, jiems reikia kraujagyslių — jų įaugimas į polipą vadinamas angiogeneze. Polipams atsirasti įtakos turi trys veiksniai. Gliukozė Didesnė tikimybė polipams atsirasti cukriniu diabetu sergančių žmonių organizme.

Rinkitės rupaus malimo grūdų duona ir kruopas, ruduosius ryžius vietoje baltų, venkite produktų ir aukštos kokybės baltų miltų.

Papildykite maistą daržovėmis pvz. Desertui valgykite vaisius, taip papildysite maisto racioną skaidulomis.

svorio polipai

Mažiau valgykite riebalų. Raudona mėsa, perdirbtos mėsos produktai, riebus pienas, sviestas, aliejus, margarinas, riebaluose keptas maistas, ypač bulvių traškučiai ir svorio polipai maistas turi labai daug riebalų. Stenkitės tokio maisto valgyti mažiau ir rėčiau. Būkite aktyvūs ir išlaikykite normalų kūno svorį. Kasdienis fizinis aktyvumas padės išvengti viršsvorio.

Kolorektalinis vėžys

Jei dar nesimankštinate, prieš pradėdami fizinio lavinimo programą, pasitarkite su gydytoju. Alkoholį vartokite saikingai, geriau jo visai venkite. Visada atsiminkite — rūkymas ypač pragaištingas sveikatai.

svorio polipai

Ar svarbu ligą aptikti ankstyvos stadijos? Tų pacientų, kuriems liga aptinkama ir pradedama gydyti ankstyvos stadijos, 5 metų išgyvenamumas nuo diagnozės nustatymo siekia 90 procentų.

svorio polipai

Deja, tik 39 procentai kolorektalinio vėžio aptinkama ankstyvų stadijų. Išgyvenamumas smarkiai sumažėja, kai vėžys aptinkamas jau išplitęs į kitus kūno organus. Taigi, ankstyva diagnostika labai svarbi.

svorio polipai

Ankstyva ligos svorio polipai — išsaugo gyvenimą. Kolorektalinis vėžys vystosi lėtai. Dažniai simptomai pasireiškia tik procesui išplitus.

Kaip vystosi žarnyno vėžys?

Gydymo sėkmė tampriai susijusi su ankstyva ligos diagnostika. Vadovaukitės šiais nurodymais: Įvertinkite savo riziką.

svorio polipai

Bet kuris žmogus gali susirgti kolorektaliniu vėžiu, tačiau didesnė riziką tų, kurie turi rizikos veiksnių. Rizikos veiksniai: Daržovių ir skaidulingų produktų maisto racione stoka. Maisto racione per daug raudonos mėsos, apdorotos mėsos, alkoholio, maisto, prisotinto riebalais ir cukrumi.

Fizinio aktyvumo stoka.

Svarbi informacija