Kūno kultūra svorio netekimas. Kūno ploni tipai

Jon calvo svorio metimas - UGDYMAS KÛNO KULTÛRA. Education Physical Training Sport

Kaip sunkus svorio kritimas tikrai veikia moters kūno kultūrą by Darla Leal; Apžvalgą pateikė Hotels.

Svorio netekimas viršutinė kūno dalis Turinys Spausdinti Pradėjau reguliariai maitintis ir sportuoti.

Žinoma, tokio pobūdžio tyrimai yra būtini, atsižvelgiant į tai, kad 30 proc. Amerikiečių yra nutukę, o jų sveikata mažėja.

kūno kultūra svorio netekimas

Bet kokios yra aktyvios moterys, turinčios įprastą svorį, susijusios su fitnesu ir kultūrizmu? Patikra informacija moterims, norinčioms numesti kūno kultūra svorio netekimas konkurencingiems tikslams, yra sunkus procesas.

Fresh articles

Remiantis ekspertų apžvalgomis, trūksta tyrimų, o tai, kas čia yra, yra prastos kokybės medžiaga. Normalios svorio atletikos moterys mano, kad dietos mažinimo poveikis sveikatai yra svarbus dalykas, tas pats vertas klinikinių tyrimų. Jie nori žinoti, kas atsitiks su jų kūnu, su dideliu svorio ir mažo kūno riebalų kiekiu. Ar tai saugu? Daugelis šių moterų klausimų ir rūpesčių iki šiol nebuvo atsakyta.

Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas

Tyrėjai ėmėsi laiko ištirti sunkaus svorio pasekmes moterims, dirbančioms fitneso sąlygomis. Jie konkrečiai nagrinėja kūno sudėties ir hormonų funkcijos pokyčius trijų ar keturių mėnesių dietos laikotarpiu.

  • Jon calvo svorio metimas.
  • Tinka kūno įvyniojimas svorio
  • Kaip sunkus svorio netekimas įtakoja moters kultūrizmą
  • Efektyvus svorio (antsvorio) metimas Kasti svorio metimą

Moksliniai tyrimai Įdarbinimas tyrimui buvo susiaurintas iki 50 sveikų jaunų moterų, kurios buvo Tarptautinės kultūrizmo ir fitneso federacijos IFBB mėgėjų fitneso konkurentai. Savanoriai buvo suskirstyti į dvi grupes iš 27 moterų dietos ir 23 kontrolinės grupės. Tyrimo trukmė suskirstyta į šias kategorijas, būdingas konkurso rengimui : Dietuojanti ar pjaustymo fazė maždaug 20 savaičių : mitybinė grupė sumažino kalorijas 30 proc.

Svorio prarasti viršutinę kūno dalį, Treniruotės namuose

Ir pakeitė fizinį krūvį. Kontrolinė grupė išlaikė maistinių medžiagų suvartojimą ir fizinį krūvį.

kūno kultūra svorio netekimas

Atkūrimo fazė maždaug 19 savaičių : dietinė grupė padidino kalorijas kūno kultūra svorio netekimas pradinio lygio. Prieš baigiant studiją visos moterys patyrė plačią laboratorinę veiklą ir klinikinį kūno skenavimą.

Sveikatos įvertinimo testai apima DXA skenavimą, biomippediją, odos krešėjimą, kraujospūdį ir raumenų jėgos matavimus.

Related Content

Tyrimo metu konkurentai turėjo tvirtą pasipriešinimo mokymą ir mokėsi savo programomis. Mitybos grupės dalyviai seka įprastines treniruotes, kurias dažnai naudoja kultūrininkai.

Skirstomi įprastiniai veiksmai susitelkiami į vienos raumenų grupes treniruočių seansui. Mokymai trunka nuo 40 iki 90 minučių.

Svorio metimas - icomos.lt diskusijų forumas

Dalyviai taip pat praktikavo pamokas kaip mokymų dalį. HIIT procedūros truko maždaug 20 minučių, o intensyvesnė aerobika paprastai trunka nuo 30 iki 60 minučių.

kūno kultūra svorio netekimas

Visi dalyviai susilaikė nuo HIIT pratybų varžybų savaitės metu ir naudojosi tik žemesnio intensyvumo aerobika. Dauguma moterų pasirinko atskirą širdies ir rezistencijos mokymą, todėl kiekvieną dieną jie baigė dvi skirtingas treniruotes. Dienos mitybinis vartojimas kontrolinei grupei išliko toks pat, o dietos sumažino bendrą kalorijų kiekį beveik 30 procentų.

Į ką turėtum atkreipti dėmesį Kūno formos svorio metimas Konservavimas Grožis Mityba obuolių lieknėjimo figūrai.

Didžiausias sumažėjimas buvo angliavandenių, skirtų mitybos grupei, forma. Prieš mitybą dietos dalyviai kasdien sunaudojo apie g angliavandenių ir sumažėjo iki g. Šią vertę šiek tiek viršijo pradinį rachael mcshane svorio netekimas g per parą per varžybų savaitę, bandant papildyti raumenų glikogeno atsargas.

Gerk daugiau psoriazes vandens - Gerkite arba negerkite psoriaze

Pridedant angliavandenius į dietą, raumens audinys tampa vis labiau atrodomas, nes vanduo grąžinamas į dehidratuotus audinius. Tyrimo duomenimis, bendras mitybos grupės energijos suvartojimas kalorijų gali būti suskaidytas taip: Prieš dietos fazė: kalorijų Dietos fazė: kalorijų Atkūrimo fazė: m.

Grįžimas į pradinį ar prieš dietos lygį Treniruočių intensyvumas ir trukmė kontrolės grupei liko nepakitę. Tačiau mitybos grupė pritaikė įvairų treniruočių intensyvumą ar trukmę, priklausomai nuo dietos etapo.

Paprastai fitneso konkurentai konkurencinės savaitės metu sunaudoja mažiau. Tai tiesiog reiškia, kad konkurentai mažina, pakeičia arba pašalina įprastas treniruotes, siekdami pagerinti savo kūno estetiką ir stiprumą. Mitybos grupė tyrimo laikotarpiu sumažino savo atsparumo laiką ir padidino savaitines aerobines sesijas. Tyrimo rezultatai Ką mokslininkai nustatė ir kaip didelis svorio kritimas įtakoja moterų fitneso varžovą ar kultūristą?

Prie Vilties Kryžiaus / Dr. J. Prunskis

Tyrimų rezultatai parodė, kad dietos grupė sėkmingai sumažino kūno riebalų masę ir bendrą riebalų procentą.

Kūno riebalų procentas visiems dalyviams grįžo į pradines arba pradines vertes atkūrimo etape. Kūno sudėjimas buvo išmatuotas naudojant tris skirtingus metodus, o kūno riebalų procentas buvo toks: DXA skenavimas - 23,1 sumažintas iki 12,7 proc.

Svarbi informacija