Įvertinkite svorio metimo programas,

Įvertinkite svorio metimo programas

Patarimai Kiti skyriai Svorio metimas yra bendras daugelio žmonių tikslas.

  • Mergaičių svorio metimo sporto salėje programa Treniruočių visoms raumenų grupėms rinkinys yra svorio metimo programos sporto salėje mergaitėms pagrindas.
  • 3 BŪDAI NUSTATYTI SVORIO METIMO TIKSLUS - ŽINIOS -
  • Dietos neprireiks: trys būdai, padėsiantys numesti svorio nebadaujant
  • Sėdmenų svorio netenkama
  • Nac n- acetilcisteino svorio metimas
  • Įkrauti 2 riebalų deginimas
  • Ar tai reiškia, kad reikės valgyti tik termiškai neapdorotus produktus?
  • Nepavyks saugiai numesti svorio.

Svorio metimas ir sveiko svorio valdymas gali padėti sumažinti tokius dalykus kaip miego apnėja ir padidėjusi rizika susirgti lėtinėmis sveikatos ligomis, padidinti energiją ir padėti jaustis geriau.

Tačiau daugelį parduodamų dietos programų sunku laikytis arba jos yra per brangios. Sukurti savo svorio metimo programą gali būti naudingiau, nes tai gali būti kažkas, ko norėtumėte Įvertinkite svorio metimo programas ilgainiui. Pritaikykite savo planą pagal savo gyvenimo būdą, įskaitant tai, ką galite sau leisti, kas jums patinka ar nepatinka dėl dietų ir kaip dažnai mankštintis. Kartu šie dietos komponentai padės numesti svorį.

Žingsniai 1 metodas iš 3: Svorio metimo planavimas Kreipkitės į savo gydytoją.

„HiKi“ lieknėjimo kalorijų skaičiavimas

Dirbdami su savo gydytoju, galite tiksliai sužinoti, kiek svorio turėtumėte siekti numesti. Be to, jūsų gydytojas peržiūrės visus jūsų vartojamus vaistus ar esamas sveikatos būklę ir nustatys svorio netekimo saugumą. Jūsų gydytojas taip pat gali padėti nustatyti, ar esate fiziškai pajėgus atlikti sunkius pratimus ir treniruotes.

Jie taip pat gali suteikti jums keletą pagrindinių kalorijų skaičiavimo patarimų ir nuspręsti, kas jums labiausiai tiktų. Išsikelkite realius tikslus. Kai pradedate bet kokią svorio metimo programą komercinę ar savosvarbu pradėti nuo realių tikslų sau.

kūno matavimai svorio netekimo skaičiuoklė ar galite numesti svorio su avižomis

Tai padės jums nustatyti, kokios rūšies dieta, trukmė ir ar jums reikės įtraukti fizinę veiklą. Per dideli ar aukšti tikslai dažniausiai skatina nusiminti ir gali jus atsisakyti. Įtraukite į kalendorių planą, kuris jus motyvuotų.

Ar kaulų retėjimas verčia mesti svorį? numesti svorio kg

Apskritai nerekomenduojama numesti daugiau nei maždaug nuo vieno iki dviejų kilogramų per savaitę. Tai laikoma saugiu, realistu ir tvariu svorio metimu. Dietos, žadančios greitesnį ar didesnį svorio praradimą, gali būti nesaugios ir paprastai nėra ilgalaikės. Dėmesys mažesniems, labiau pasiekiamiems tikslams. Jei turite numesti daug svorio, galbūt norėsite išsikelti sau kelis tikslus. Iki jo galite turėti vieną ilgalaikį tikslą ir keletą mažų tikslų.

Pavyzdžiui: numeskite 30 svarų per šešis mėnesius kaip ilgalaikį tikslą. Trumpalaikiai tikslai gali būti: numesti penkis svarus per dvi savaites, 10 svarų per keturias ar penkias savaites ir kt. Pirkite arba susikurkite savo kalendorių, kad galėtumėte sekti savo tikslus. Apibraukite dieną, kurią planuojate pradėti ir baigti svorio metimo programą. Tokiu būdu turėsite konkretų terminą, iki kurio turėsite laikytis, kuris suteiks jums kelią.

Taip pat galite pažymėti, kurias dienas sportuosite, pažymėdami tai ir savo kalendoriuje. Paskelbkite kalendorių toje vietoje, kur visada jį pamatysite, ir nepamirškite padaryti to, kas jame sakoma.

efektyvus svorio metimo metodas emt svorio metimas

Jei parašyta, kad turite daryti kardio, darykite tai. Paskirkite sau atlygį. Įsteigę įdomius apdovanojimus, galite padėti išlikti motyvuoti visos svorio metimo programos metu. Įsitikinkite, kad šie atlygiai yra konkretūs, ypatingi dalykai, kuriuos sutaupote, kai pasieksite šiuos etapus.

Nustatykite mažesnius atlygius, kai pasieksite mažesnius, labiau tarpinius tikslus.

keistai mesti svorį ugnies svorio papildymas

Turėkite didesnį, labiau džiuginantį atlygį, kai pasieksite didesnius, ilgalaikius tikslus. Paprastai nerekomenduojama turėti su maistu susijusių atlygių, pavyzdžiui, einant vakarieniauti ar pasivaišinti desertu. Pabandykite rinktis su maistu nesusijusias premijas, tokias kaip: manikiūras, nauji batai ar nauja apranga, masažas, golfo ratas mėgstamiausiame kurse ar nauja knyga. Planuokite gyvenimo būdo pokyčius. Kiekvieną kartą, Įvertinkite svorio metimo programas bandote sulieknėti, paprastai rekomenduojama atsisakyti mados dietų ir pakeisti ilgalaikį gyvenimo būdą.

Kalorijų skaitiklio funkcijos „Android“:

Įrodyta, kad nedidelius dietos ir gyvenimo būdo pokyčius per ilgesnį laiką lengviau išlaikyti. Nenorite greitai padaryti didelių svorio metimo pakeitimų. Mažiau tikėtina, kad juos išlaikysite ilgalaikėje perspektyvoje. Kurdami savo mitybą, nepersistenkite ir nesilaikykite programos, kuri, jūsų manymu, nėra reali. Norite sukurti dietą, valgymo būdą ar gyvenimo būdą, kurio galėtumėte laikytis ilgalaikėje perspektyvoje. Nepaisant to, kokio svorio metimo plano laikotės, norėdami numesti svorio, neišvengiamai turėsite sumažinti kalorijų kiekį.

Nuspręskite, kiek kalorijų turėtumėte suvartoti kiekvieną dieną, kad saugiai atsikratytumėte vieno ar dviejų kilogramų per savaitę.

Apskritai jums reikės iškirpti, sudeginti arba atlikti — kalorijų iškirpimo ir deginimo derinį kiekvieną dieną, kad sumažėtų vienas ar du kilogramai svorio. Pirmiausia galite apskaičiuoti, kiek kalorijų paprastai suvalgote dieną, kai nesilaikote dietos. Norėdami išsiaiškinti šią sumą, naudokite maisto žurnalo programą arba internetinius skaičiuotuvus.

apgauti numesti svorio skaičiaus atimkite — kalorijų, kad suprastumėte, koks turėtų būti jūsų bendras dienos suvartojimas. Taip pat yra keletas internetinių skaičiuoklių ar programų, kurios gali išsiaiškinti, kiek kalorijų turėtumėte suvalgyti kasdien metant svorį, atsižvelgiant į jūsų amžių, lytį, svorį ir aktyvumo lygį.

Išmatuokite porcijas. Kad išlaikytumėte mažiau kalorijų turinčią dietą, bus naudinga laikytis tinkamo porcijos dydžio Įvertinkite svorio metimo programas ir užkandžiams. Patiekus sau arba vartojant per dideles porcijas, jūsų svoris gali sulėtėti.

Investuokite į maisto svarstykles ar matavimo puodelių rinkinį, kad galėtumėte lengviau atsekti kelią.

Išmatuokite kiekvieną valgį ir užkandį, kad įsitikintumėte, jog esate tikslo. Palengvinkite gyvenimą radę namuose tam tikros porcijos indų, dubenėlių, indų ir puodelių. Pavyzdžiui, supakuokite pietus į vieno puodelio dydžio indą. Pasirinkite didesnę baltymų ar vidutinio baltymo dietą. Priklausomai nuo to, ką pasirinksite, turėsite nuspręsti, ar laikotės didesnės baltymų dietos, ar vidutinio sunkumo baltymų dietos.

Treniruočių programa mergaitėms

Tai yra raktas kuriant planą, kurio galite laikytis nebūdami alkani. Kai kurie tyrimai parodė, kad didesnė baltymų dieta padeda sulieknėti šiek tiek greičiau ir padeda ją išlaikyti ilgą laiką. Kiekvieno valgio ir užkandžių metu valgant liesų baltymų šaltinį, puikiai tinka bet koks svorio metimo planas. Kiekvieno valgio metu Įvertinkite svorio metimo programas tekti suvalgyti daugiau nei vieną porciją, jei laikotės didesnės baltymų dietos.

Norint tai padaryti, vertėtų sugalvoti būdų, kaip save apdovanoti kitaip nei maistu.

Jei paprastai jaučiatės alkanas, kai anksčiau laikėtės valgau sveikai ir negaliu numesti svorio, apsvarstykite galimybę vartoti didesnę baltymų dietą.

Įrodyta, kad padidėjęs baltymų kiekis padeda ilgiau išlikti patenkintiems.

Svorio metimo pasaulis.

Laikykitės mažai angliavandenių turinčios arba vidutiniškai angliavandenių turinčios dietos. Dietos paprastai skirstomos į mažai angliavandenių turinčias arba vidutiniškai angliavandenių turinčias grupes. Abu turi savo privalumų; išsirinkite tai, kas geriausiai tiks jūsų gyvenimo būdui. Įrodyta, kad mažai angliavandenių turinčios dietos iš pradžių greičiau numeta svorį, palyginti su vidutinio angliavandenių dieta.

Tačiau ilgalaikėje dietoje, vartojant mažai ir vidutiniškai angliavandenių turinčias dietas, svorio netekimas buvo labai panašus. Mažai angliavandenių turinčios dietos yra labiau ribojančios.

Svarbi informacija