Padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis

Padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis

Įspėjimas Metabolizmas yra greitis, kuriuo maistas suskaidomas organizme. Jei bandote numesti svorio, padidėjęs medžiagų apykaita padės pasiekti šį tikslą leda svorio metimas sumažinti daug kalorijų. Prašome toliau skaityti, kad sužinotumėte, kaip padidinti medžiagų apykaitą. Žingsnis 1 metodas iš 4: Padidinkite medžiagų apykaitą laikydamiesi dietos Valgykite nedidelį, dažną valgį. Nors kai kurie žmonės gali numesti svorį pertraukdami badavimą padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis badavimastačiau dažniausiai jie valgo mažiau, kai valgo nedidelius, dažnai valgomus patiekalus.

Be to, kad valgysite nuo keturių iki penkių nedidelių patiekalų per dieną, sveiki užkandžiai taip pat padidins jūsų medžiagų apykaitą. Gali būti naudinga atsinešti lengvai negendantį užkandį. Niekada negali žinoti, kada vėluos traukinys, ar kada tu turi vėluoti biure. Jei leisite badui streikuoti, galų gale valgysite maistą, kurio neturėtumėte valgyti, ir dieta pakryps. Pasirinkite liesą baltymą. Dieta, kurioje gausu liesų baltymų, padidins medžiagų apykaitą, nes organizmui reikia daugiau energijos šiems baltymams suvirškinti.

padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis stengiasi numesti svorio menopauzė

Pasirinkite liesus baltymus, tokius kaip kalakutiena, žuvis, kiaušiniai, riešutai ir tofu. Sūris kotedžai yra geras kazeino baltymų šaltinis. Valgykite sūrį kotedžai ypač prieš miegą yra gera idėja, nes baltymai lėtai išsiskiria į kūną, todėl jūsų medžiagų apykaita padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis visą naktį.

Įpilkite čili į mėgstamą maistą. Į receptus įdėjus smulkintų čili, čili padažo ar čili miltelių, gali pagerėti medžiagų apykaita. Valgant aštrų maistą, poveikis yra tik laikinas, tačiau jūs galite įtraukti čili į savo mitybą kiekvieną dieną, kad ir toliau gautumėte medžiagų apykaitą skatinančią naudą.

Papildai pagreitinantys medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą Prenumeruokite naujienlaiškį Komentuoti: Padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis. Juk dar prieš ketverius metus tikrai nebuvau tas žmogus.

Jei nesate čili mėgėjas, galite naudoti ir čili padažą. Čili padažas ne tik padeda padidinti medžiagų apykaitą, bet ir nedaug kalorijų, jei jų yra priklausomai nuo prekės ženklo. Atliekant padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis pratimus, jūs sudeginate kalorijas ir išlaikote aukštą medžiagų apykaitos greitį. Jei sunku mankštintis po 30 minučių vienu metu, darykite tai mažesniais intervalais, pavyzdžiui, padalykite į 5, 10 ar 15 minučių seansus.

Pradėję sportuoti jei anksčiau nesportavote reguliariaipastebėsite, kad alkis yra dažnesnis. Jokiu problemu. Tai yra jūsų kūno signalas perduoti savo kuro poreikius, kad būtų palaikoma nauja kalorijų deginimo programa. Pridėkite jėgos treniruotes prie savo treniruotės. Raumenų auginimas padės padidinti medžiagų apykaitą ramybės būsenoje medžiagų apykaitos greitis ramybės būsenoje, sutrumpintai kaip RMR. Atrodo, kad tai nėra daug, tačiau ilgainiui jūsų kūnas sunaudoja kalorijų skaičių.

Raumenys degina daugiau kalorijų, nei gali riebalai tiksliau, 73 kalorijos kilogramui per dienątaigi padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis daugiau raumenų lavinate, tuo didesnis jūsų medžiagų apykaitos ramybės režimas.

Metabolizmas: kodėl su amžiumi jis lėtėja? | ktromuva.lt

Kiekviena jūsų turima raumenų ląstelė yra tarsi maža gamykla, kuri nuolat degina kalorijas, net kai miegate, ir didėja sportuojant.

Tai vienintelis būdas padidinti RMR, kuris prisidėjo 60—70 proc kalorijų, kurias deginate kiekvieną dieną. Raskite kitų būdų daugiau judėti. Kuo daugiau judėsite, tuo didesnė bus padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis medžiagų apykaita, todėl pasinaudokite kiekviena maža proga judėti kasdieniame gyvenime.

Pavyzdžiui, galite pasirinkti laiptus per liftą, pastatyti automobilį toliau nuo savitarnos parduotuvės įėjimo arba pasirinkti dviratį, užuot nuvežę automobilį į darbą.

Šis padidėjimas greičiausiai yra organizmo bandymų šildyti gaunamą vandenį rezultatas, tačiau šio padidėjimo priežastys nėra aiškios. Mūsų kūnas kartais negali atskirti troškulio ir alkio, todėl dėl šios priežasties turite likti hidratuotas.

Geriu padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis.

Main navigation

Įrodyta, kad kava padidina medžiagų apykaitą dėl joje esančio kofeino. Vienas tyrimas parodė, kad geriant kavą medžiagų apykaita gali gerokai padidėti tiek normalaus svorio, tiek nutukusiems žmonėms.

Atkreipkite dėmesį, kad metabolinis kofeino poveikis yra nedidelis, palyginti su kitomis priemonėmis, tokiomis kaip mankšta. Perteklinis kofeino vartojimas taip pat gali sukelti nervingumą, nemigą ir kitus neigiamus šalutinius poveikius.

Atsikratyk celiulito ir suplonink šlaunis Ar galite numesti svorio ten?

Gerkite žaliąją arbatą. Derindami žaliąją arbatą įskaitant žaliąją arbatą be kofeino su dieta ir mankšta, galite padidinti medžiagų apykaitos greitį. Vienas tyrimas parodė, kad derinant žaliosios arbatos be kofeino ekstraktą su mankšta, rezultatai buvo dramatiškesni nei vien mankšta.

padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis negaliu numesti svorio menopauzė

Apsvarstykite galimybę pridėti žaliosios arbatos be kofeino ekstrakto arba išgerti puodelį ar du žaliosios arbatos, kad papildytumėte savo dietą ir mankštos programą. Laikykitės sveikos mitybos, o ne avarinės dietos. Griežtos dietos labai padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis kalorijų kiekį, o tai neigiamai paveiks medžiagų apykaitą. Net jei griežtos dietos pradžioje numetate daug svorio, tai ilgainiui sulėtins jūsų medžiagų apykaitą ir padidins svorį.

Griežta dieta taip pat gali sukelti tam tikrų svarbių maistinių medžiagų trūkumą dėl tam tikrų maisto produktų vartojimo apribojimų. Metabolizmui įtakos turi įvairūs veiksniai. Yra keletas veiksnių, kuriuos galite pakeisti ir kontroliuoti, o kiti - nieko padaryti. Jei manote, kad turite skydliaukės problemų, pasitarkite su gydytoju.

Šis faktorius moterims tampa vis svarbesnis. Hormonai ir kiti veiksniai gali net šiek tiek labiau pasistengti numesti svorio, be to, jiems dažnai diagnozuojama tokia liga kaip policistinių kiaušidžių sindromas PCOS. Kūno svoris - skirtingi kūno audiniai prisideda prie skirtingos medžiagų apykaitos ramybės būsenoje. Raumenys sudaro daugiau nei riebalai, tenkantys masės vienetui, padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis kadangi raumenys yra tankesni už riebalus, raumenys prisideda daugiau tūrio vienete.

Kūno dydis - medžiagų apykaitos greitis didėja didėjant kūno svoriui, ūgiui ir kūno paviršiaus plotui. Kūno sudėtis - riebalinio audinio metabolinis aktyvumas yra mažesnis nei raumenų audinio.

Pamirškite dietas: raktas į lieknėjimą - medžiagų apykaitos spartinimas Naujienų srautas 12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą - DELFI Gyvenimas Kad medžiagų apykaita būtų greita Padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis Štai keli paprasti patarimai, kurie padės paspartinti metabolizmą. Jei norite dar labiau paspartinti savo medžiagų apykaitą, į treniruotę įtraukite didesnio ir mažesnio intensyvumo pratimus. Intervalinės treniruotės — tai nebūtinai spartus bėgimas padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis važiavimas dviračiu.

Didėjant liesos raumenų masei, didėja ir medžiagų apykaitos greitis. Klimatas ir kūno temperatūra. Pagrindinis tropinio klimato žmonių medžiagų apykaitos greitis yra 5—20 proc.

dietonus in apotheke

Didesnis nei vidutinio klimato sąlygomis, nes kūnui reikia energijos, padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis jis būtų vėsus. Sportas, atliekamas karštame ore, taip pat skatina medžiagų apykaitą. Kūno riebalai ir drabužių efektyvumas taip pat lemia energijos apykaitos padidėjimo šaltyje aplinką; energijos reikia kūnui sušilti, jei dirbate ar mankštinatės labai šaltu oru. Apskaičiuokite medžiagų apykaitos greitį ramybėje arba RMR medžiagų apykaitos greitis ramybės būsenoje Tu.

RMR dažnai naudojamas pakaitomis su baziniu metaboliniu greičiu arba BMR bazinio medžiagų apykaitos norma. Nors abu yra jis numetė svorio tiek skirtingi, norint numesti svorio pakanka įvertinti vieną iš jų. Ši lygtis rodo, kad kuo daugiau sveri, tuo didesnis tavo RMR! Metant svorį sulėtės medžiagų apykaita. Kuo daugiau sveriate, tuo daugiau kalorijų turite sudeginti, kad palaikytumėte kūną, net ir ramybės būsenoje.

Kai pradėsite riboti suvartojamų kalorijų kiekį, numesti svorį bus gana lengva, nes jūsų kūno kalorijų poreikiai nėra patenkinti. Kai pradėsite mesti svorį, jūsų kūnas turės mažiau masės ir taip pareikalaus mažiau kalorijų.

Norėdami numesti svorį, turite ir toliau riboti suvartojamų kalorijų kiekį, kad išlaikytumėte skirtumą tarp to, ko reikia jūsų kūnui ir ką teikiate. Pažvelkime į žemiau pateiktą hipotetinį pavyzdį: Jūs sveriate 90 kg, o jūsų kūnui reikia kalorijų per dieną. Jūs sumažinate suvartojamų kalorijų kiekį iki 2 kalorijų.

padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis jei numesite svorio, padidėsite

Jūs atsikratėte 11 kg. Dabar jūsų kūnui reikia tik kalorijų, nes jis turi mažiau svorio. Jei toliau laikysitės 2 kalorijų per dieną dietos dietos, padedančios numesti pirmuosius 11 kgjūs vis tiek galite numesti svorį, tačiau perpus greičiau. Norėdami išlaikyti pastovų svorio kritimą, turite ir toliau mažinti suvartojamų kalorijų kiekį. Tačiau nebandykite suvartoti mažiau kalorijų nei RMR! Visi yra skirtingi, todėl nėra vieno tinkamo kalorijų skaičiaus, kuris būtų tinkamas visiems.

Nors Harriso-Benedikto lygtis yra visuotinai priimta ir beveik tiksli, vis tiek verta eksperimentuoti, kad surastumėte geriausią kalorijų kiekį. Mažinti bendrą kalorijų kiekį nerekomenduojama, jei per dvi savaites nematote pokyčių. Jūs turite suteikti savo kūnui laiko prisitaikyti.

Svarbi informacija